  • Data: 2009-12-14 15:56:12
    Temat: Re: Skimming - okradają bank a cierpi klient
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal_Ko" <m...@n...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hg5mg4$9sd$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > Eee? Na RORach które używam (a używam niewielu ;) zawsze było tak, że w
    > momencie autoryzacji/blokady i tak "saldo dostępne" się zmniejsza i nie ma
    > jak wyprowadzić kasy zablokowanej. Więc nie wiem do końca o jakiej
    > sytuacji piszesz- może masz na myśli kredyt odnawialny w rachunku albo...
    > KK?

    Chciałem przekazać to, że samo posiadanie środków na rachunku niepowiązanym
    z kartą ale w tym samym banku nie jest wystarczającym zabezpieczeniem tych
    środków w przypadku nadużycia na karcie. Miałem na myśli ror z kredytem
    odnawialnym, ale teraz w sumie widzę, że niewiele to z punktu widzenia
    klienta zmienia i przykład nie był dobrze dobrany. Lepszy byłby już przykład
    kiedy w ogóle nie ma blokady (lub zdąży ona wygasnąć) i przychodzi od razu
    obciążenie.

    Ogólnie jak widać używanie kart debetowych to znacznie wyższe
    prawdopodobieństwo niedogodności opisanego typu, niż w przypadku kart
    kredytowych.