eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkip payment › Re: Skip payment & customer service
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skip payment & customer service
    Date: Mon, 25 May 2009 00:02:39 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <gvcg7i$89k$1@news.onet.pl>
    References: <gvc1rh$ks6$1@news.wp.pl> <gvc2e0$3l5$1@news.onet.pl>
    <gvc3fg$m1a$1@news.wp.pl> <gvc3k3$m2r$1@news.wp.pl>
    <gvc3tr$7ft$1@news.onet.pl> <gvcddm$sgb$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1243202610 8500 213.158.199.79 (24 May 2009 22:03:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 May 2009 22:03:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gvcddm$sgb$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488012
    [ ukryj nagłówki ]

    MK pisze:
    > Juz wiem, ze w Fortisie dziala to tak samo, odroczenie platnosci, ale
    > odsetki sa naliczane.

    No to w takim razie co to za skip payment ? Jeśli kwota minimalna to 5%
    to od zadłużenia 10k PLN, będzie to całe 500 PLN, od 20k PLN 'skip'
    obejmie 1000 PLN (to i tak są wysokie kwoty, więcej niespłacanego
    zadłużenia na KK to przecież totalny bezsens, bo % są pewnie spore).
    Potrafisz wskazać sens takiej usługi ?

    (pomijam fakt, że ktoś ma na tyle tragiczną sytuację, iż nie ma funduszy
    nawet na spłatę kwoty minimalnej, bo takie coś mu wtedy w niczym nie
    pomoże).

    Ja skip payment rozumiałem zawsze jako po prostu przesunięcie spłaty
    wszystkiego na kolejny okres, bez żadnych odsetek itp. Widać źle to
    rozumiałem :)

    > A skad to wiem? O 20:03 wyslalem zapytanie poczta wewnetrzna, o 21:00
    > oddzwonil do mnie konsultant z Fortisa aby doprecyzowac i wyjasnic jak
    > dziala Fortisowy skip payment. Ze skip payment nie skorzystam, ale po
    > raz kolejny jestem pod wrazeniem. Czas reakcji bardzo krotki. Krotszy ma
    > chyba tylko Diners Club, bo na dyspozycje mailowe odpowiedz przychodzi
    > przed uplywem 30 minut. Fortis Bank Polska i Diners Club Polska to 2
    > instytucje finansowe w PL gdzie w kontaktach z nimi czuje sie jak VIP :).

    Ciesz się póki możesz, niebawem wyrównają standard do Dominetu :)

    Ja podobnie dobrą obsługę miałem w Raiffeisen. Nawet na głupie pytania o
    wzory kart odpowiadali bardzo szybko.

    Zresztą w innych krajach odpowiadania na maile w rozsądnym terminie jest
    czymś normalnym. W Polsce ten kanał olewają zarówno banki, różne
    instytucje jak i nawet małe sklepy internetowe (sklepy w UK, Australii
    czy nawet Hong-Kongu zawsze odpisują - nie miałem jeszcze czegoś
    takiego, żeby nie odpisali).


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1