  • Data: 2009-06-27 11:18:34
    Temat: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:h24rqp$7jv$1@inews.gazeta.pl

    > Pamiętam, że prowizja w swoim czasie spadła do 1,9% (kilka lat temu),
    > ale przyznam, że nie jestem nawet pewien jaka jest teraz.

    Jak w przyszłości będziesz je przeglądał to pamiętaj o takim jednym Valdim z
    grupy, którego bardzo ciekawi ile teraz firmy kasują za każdą transakcję :)

    > W międzyczasie wprowadzili też jakieś opłaty stałe (ileśtam groszy od
    każdej
    > transakcji).

    Wow... ale co to ma na celu. Rozumiem stała opłata za każdą transakcję (bez
    potrącania dodatkowego % od jej wartości) do jakiejś tam kwoty, ale to...
    Dziwne.

    > No i wzrosła opłata miesięczna za terminal - kiedyś
    > płaciłem 40zł, a obecnie 60. Oni w dużym stopniu na tych właśnie
    > opłatach zarabiają - chciałem kupić terminal na własność, ale się nie
    > da... :-(

    A orientujesz się ile w skali miesiąca oddajesz Polcardowi jeżeli
    podsumujesz opłatę za terminal + % i stałe opłaty od każdej transakcji?
    Wychodzisz na swoje?