  • Data: 2009-06-27 10:21:11
    Temat: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Możesz mi zatem powiedzieć jaki procent od transakcji brał Polcard na
    > początku waszej współpracy i ile bierze teraz?

    W połowie lat 90-tych brali chyba jakieś 5%, potem systematycznie
    spadało. Początkowo miałem ręczny imprinter, więc działały tylko wypukłe
    karty, ale za to do 400zł przechodziło bez autoryzacji, więc było to
    nawet dość wygodne. A zresztą nigdy nie było większych problemów z
    dodzwonieniem się do działu autoryzacji. :-)
    Pamiętam, że prowizja w swoim czasie spadła do 1,9% (kilka lat temu),
    ale przyznam, że nie jestem nawet pewien jaka jest teraz. Być może
    wyższa - musiałbym dokładnie przejrzeć papiery... W międzyczasie
    wprowadzili też jakieś opłaty stałe (ileśtam groszy od każdej
    transakcji). No i wzrosła opłata miesięczna za terminal - kiedyś
    płaciłem 40zł, a obecnie 60. Oni w dużym stopniu na tych właśnie
    opłatach zarabiają - chciałem kupić terminal na własność, ale się nie
    da... :-(

    > Po za tym czy mógł byś podzielić również informacją ile za każdą transakcję
    > kasował "żubr" oraz eService?

    Żubra nie pamiętam już, natomiast eService brał 2%. (około 2003roku)

    > Czy Polcard próbował Cię wtedy jakoś przy sobie zatrzymać?

    Tak, to właśnie wtedy dali 1,9%. :-)

    > Wiadomo czym to było podyktowane?

    Nie wiem i nie interesuje mnie to już. :-)

    > Czy jako osoba korzystająca w przeszłości z usług eService możesz powiedzieć
    > ile średnio czasu czekałeś na pieniądze za transakcje z danego dnia?

    Nie mogę - nie pamiętam. :-(

    > I co
    > najważniejsze - eService też robił jeden zbiorczy przelew?

    Tak.

    > A opłaty (za
    > terminal itp.) - brali sobie z tego co utargowałeś czy trzeba było im robić
    > ekstra, dodatkowy przelew.

    Sami brali.

    --
    MiCHA