  • Data: 2005-04-26 15:21:00
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W syumie ktos to w koncu powinien zrobic, ale mnie by sie dla 14 zlo nie
    > chcialo - wiecej na znaczki i wlasnego czasu stracilbym.

    Reprezentujesz aspoleczna postawe. A ja kiedys tak zrobilem, kiedy pko bp
    oszukalo mnie na 6 zlotych (uznali moja reklamacje, ale niestety pol godziny
    po moim ultimatum; zdazylem juz wyslac pismo do prokuratury, aczkolwiek w
    ostatniej chwili wstrzymałem wysyłkę komunikatu do mediów z informacją, jak
    pko oszukuje klientów). Owszem, straciłem czas na wizytę w komendzie, ale i
    tak nie żałuję. A tego co zobaczyłem, sam bym nie wymyślił.