eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkyeurope oszukuje klientów?Re: Skyeurope oszukuje klientów?
  • Data: 2005-04-26 15:45:40
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ależ inteligo bez problemu zwraca różnicę. Tylko zgodnie z regulaminem
    > reklamację należy wysłać na formularzu VISA.

    Coz, wedlug mnie kodeks karny ma pierwszenstwo przed regulaminem banku. Jest
    to ewidentne oszustwo i nie uwazam za konieczne poslugiwanie sie do jego
    zwalczenie formularzami przedstawionymi przez oszusta. Jak sie nie przywali
    im z grubej rury, to dalej beda tak dzialac i narazac klientow na niewygodne
    procedury reklamacyjne z powodu kilkunastu zlotych. A wiekszosc machnie reka
    i bank bedzie mial niezasluzone zyski kosztem klientow. Bank, zobaczywszy
    swoja wine, powinien natychmiast przeprosic i wyrownac klientowi strate, a
    nie kazac wypelniac formularze.

    Bank hiszpanski, w ktorym zalozylem sobie konto, ma zapis regulaminowy, ze w
    razie uznanej reklamacji zwiazanej z pobraniem zbyt duzej kwoty z konta
    klienta, oprocz wyrownania przekazuje klientowi 7 euro. Polskie banki o
    mentalnosci socjalistycznej nawet o czyms takim nie pomysla. A oszukani
    klienci o podobnie socjalistycznej mentalnosci godza sie na wypelnianie
    idiotycznych formularzy, zamiast od razu skierowac sprawe do organow
    scigania.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1