  • Data: 2005-04-26 15:51:04
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Coz, wedlug mnie kodeks karny ma pierwszenstwo przed regulaminem banku.

    Który paragraf kk konkretnie został złamany?

    > Jest
    > to ewidentne oszustwo i nie uwazam za konieczne poslugiwanie sie do jego
    > zwalczenie formularzami przedstawionymi przez oszusta. Jak sie nie przywali
    > im z grubej rury, to dalej beda tak dzialac i narazac klientow na niewygodne
    > procedury reklamacyjne z powodu kilkunastu zlotych. A wiekszosc machnie reka
    > i bank bedzie mial niezasluzone zyski kosztem klientow. Bank, zobaczywszy
    > swoja wine, powinien natychmiast przeprosic i wyrownac klientowi strate, a
    > nie kazac wypelniac formularze.

    Podpisując umowę zgodziłeś się na taki sposób załatwiania reklamacji
    karcianych. Nikt wołami nie ciągnął do zakładania konta.

    > Bank hiszpanski, w ktorym zalozylem sobie konto, ma zapis regulaminowy, ze w
    > razie uznanej reklamacji zwiazanej z pobraniem zbyt duzej kwoty z konta
    > klienta, oprocz wyrownania przekazuje klientowi 7 euro. Polskie banki o
    > mentalnosci socjalistycznej nawet o czyms takim nie pomysla. A oszukani
    > klienci o podobnie socjalistycznej mentalnosci godza sie na wypelnianie
    > idiotycznych formularzy, zamiast od razu skierowac sprawe do organow
    > scigania.

    Idąc tą logiką - wszystko, co podlega pod rekalamcję jest jednocześnie
    oszustwem które podlega pod kk i umowne procedury reklamacyjne są
    nieważne, bo bank (czy operator, usługodawca) jest winny.