  • Data: 2005-04-26 16:12:19
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Który paragraf kk konkretnie został złamany?

    Art. 284. § 1. Kto przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą lub prawo
    majątkowe,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    > Podpisując umowę zgodziłeś się na taki sposób załatwiania reklamacji
    > karcianych. Nikt wołami nie ciągnął do zakładania konta.

    To w najmniejszym stopniu nie ogranicza moich praw obywatelskich do
    powiadomienia organow scigania o popelnionym przestepstwie.

    > Idąc tą logiką - wszystko, co podlega pod rekalamcję jest jednocześnie
    > oszustwem które podlega pod kk i umowne procedury reklamacyjne są
    > nieważne, bo bank (czy operator, usługodawca) jest winny.

    Oczywiscie ze tak - oszustwa sa scigane na mocy prawa karnego. A kto jest
    winny - nie wiadomo do czasu prawomocnego wyroku sadu. Jestem przekonany, ze
    szybkie pozytywne rozpatrzenie reklamacji zostanie potraktowane przez sad
    jako okolicznosc lagodzaca.