eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkyeurope oszukuje klientów? › Re: Skyeurope oszukuje klientów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!ipartners.pl!news.elsat.n
    et.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 17:51:04 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 29
    Message-ID: <d4lo15$9am$1@news.elsat.net.pl>
    References: <X...@p...zuzel.org>
    <Yfsbe.21474$0z2.7632@news.chello.at> <d4lm57$93q$1@news.elsat.net.pl>
    <B2tbe.21495$0z2.14127@news.chello.at> <d4lmap$93q$2@news.elsat.net.pl>
    <Emtbe.21502$0z2.8984@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1114530662 9558 217.173.163.135 (26 Apr 2005 15:51:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Apr 2005 15:51:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <Emtbe.21502$0z2.8984@news.chello.at>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0517-1, 2005-04-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:346147
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek napisał(a):

    > Coz, wedlug mnie kodeks karny ma pierwszenstwo przed regulaminem banku.

    Który paragraf kk konkretnie został złamany?

    > Jest
    > to ewidentne oszustwo i nie uwazam za konieczne poslugiwanie sie do jego
    > zwalczenie formularzami przedstawionymi przez oszusta. Jak sie nie przywali
    > im z grubej rury, to dalej beda tak dzialac i narazac klientow na niewygodne
    > procedury reklamacyjne z powodu kilkunastu zlotych. A wiekszosc machnie reka
    > i bank bedzie mial niezasluzone zyski kosztem klientow. Bank, zobaczywszy
    > swoja wine, powinien natychmiast przeprosic i wyrownac klientowi strate, a
    > nie kazac wypelniac formularze.

    Podpisując umowę zgodziłeś się na taki sposób załatwiania reklamacji
    karcianych. Nikt wołami nie ciągnął do zakładania konta.

    > Bank hiszpanski, w ktorym zalozylem sobie konto, ma zapis regulaminowy, ze w
    > razie uznanej reklamacji zwiazanej z pobraniem zbyt duzej kwoty z konta
    > klienta, oprocz wyrownania przekazuje klientowi 7 euro. Polskie banki o
    > mentalnosci socjalistycznej nawet o czyms takim nie pomysla. A oszukani
    > klienci o podobnie socjalistycznej mentalnosci godza sie na wypelnianie
    > idiotycznych formularzy, zamiast od razu skierowac sprawe do organow
    > scigania.

    Idąc tą logiką - wszystko, co podlega pod rekalamcję jest jednocześnie
    oszustwem które podlega pod kk i umowne procedury reklamacyjne są
    nieważne, bo bank (czy operator, usługodawca) jest winny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1