  • Data: 2010-01-10 21:57:36
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Ja w ogóle się zastanawiam, jakie są dowody na to, ze kryzys na Słowacji
    został pogłębiony przez posiadanie przez Słowację waluty Euro.

    Zastanawia mnie w tym kontekście, co oznacza padaczka w Estonii, a "w latach
    2002 - 2008, nie notowała [Estonia] nawet deficytu budżetowego".
    Czy to jest ta sama padaczka, co na Łotwie?
    Któras z nich ma Euro, ktoraś nie, ale jakie to ma znaczenie która, skoro
    padaczka podobna.

    W ogóle chyba trzeba wszystkie te gospodarki przyrównywać do naszej, tak
    bardzo sa podobne do naszej.

    Poszedłbym dalej i sprawdził, czy Islandia czy tam jakaś Grenlandia ma Euro.
    Ta rzeczona -landia, co ostatnio zbankrutowała i ruscy chcieli im dać
    kasiore za wypędzenie jankeskich sołdatów, zeby założyc swoją, krasną bazę.
    Ona chyba nie ma euro - no moze dzięki temu jej nie kupili ani ruscy ani
    us&a.

    Oooo pamiętam - Malta ma Euro.
    Co tam na Malcie?

    No i Wyspiarze nie mają Euro.
    Na pewno im dobrze z faktem że funciak tak zdołował z 1,7 na 1,0 od 2000r.
    Przynajmniej kurs nie jest zawyżony, odwrotnie niż na Słowacji.
    Z pewności im niższy kurs funta, tym lepiej dla nich oraz lepiej dla
    wszystkich innych, bo na wyspach jest dla tych innych tanio.
    Taki wniosek płynie z zawyżenia kursu na Słowacji.

    I to by było na tyle.