  • Data: 2010-01-10 23:20:37
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > Pytania są inne. Po co zostało wymyślone euro? Czy założenia są osiągane i
    > jakim stopniu. Z czego się rezygnuje przyjmując euro? Czy warto z tego
    > rezygnować. Koszty wstępne są ważne, należy je minimalizować ale są
    > jednorazowe i nie mogą być krytyczne przy podejmowaniu decyzji. Podobnie z
    > kursem wymiany i efektem cappuccino. Kurs wymiany należy starać się
    > przyjąć
    > jak najkorzystniejszy dla gospodarki jako całości, a efekt cappuccino
    > minimalizować. Na razie dyskusja jest na poziomie, że nie chce tego
> [...]

    Wg mnie to są jeszcze inne, bo całe to pieprzenie o Słowacji to ściema i
    bredzenie podobnedo mojego post wcześniej.
    Są jakieś inne, głębsze powody, co innego się klepie ulicy a chodzi o co
    innego.

    Na przykład w kontekście przywoływanej tu opini Michałkowskiego (ale nie
    wiem, czy to tak naprawde jego) - że za czasów Balcerka Żydzi z Manhattanu
    zbili kupe kasiory na sztywnym USDPLN = 10k.
    Pomijam znana kwestię, że nic nie wiem o tym, zeby tylko ww mogli handlować
    USD<>PLN.

    Nie tak dawno USDPLN zjechał na 2 po czym wjechał na 4.

    Więc mam, min do wymienionago analityka, ptanie - kto na tej ogromnej
    zmianie w ciągu kilku miesięcy zarobił.
    Bo to rodzi pewne wnioski ogólniejsze.