  • Data: 2008-09-26 09:45:00
    Temat: Re: Słyszeli?cie już o Lukas Banku ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Sep 2008 16:36:15 +0200, "kris"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Pracownik banku moze przelac pieniądze z czyjegos konta bez problemu(ew,.
    >akcept drugiego pracownika) ale przez bankowosć internetowa to juz nie jest
    >takie proste.

    Pracownik przy okazji jakiejkolwiek operacji prosi klienta o podanie
    hasła jednorazowego, które nei jest potrzebne do operacji jaką
    aktualnie wykonuje. Po rozmowie z klientem loguje się jako on i
    wykonuje operację.

    >na pewno drugie dno.Jak by to było takie proste jak mówi jubiler to Lukas
    >nma sprawę ewidentnie przegraną i nie odwazył by się na negatywne
    >rozpatrywanie reklamacji Artykuł jest trochę tendencyjny nie ma w nim
    >wyjasnień drugiej strony- chociaż w takich sprawach banki z reguły nie
    >ujawniaja szczegółów prasie

    Wiele razy widziałem, jak różne instytucje mająć przegrane na wstępie
    się upierały, że nie. Przykładowo Warta w takiej jednej nawet po
    prawomocnym wyroku nie była skłonna zapłacić i skończyło się na
    komorniku... bo dyryktor oddziału nie lubił poszkodowanej i się
    zawziął.
    --
    _______/ /_ E-6 http://trzypion.oldfield.org.pl/trzypion/