  • Data: 2008-09-26 08:02:58
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --> Nie ma znaczenia na jakim stanowisku był zatrudniony i czy wogule był
    > zatrudniony.
    To podaj mi login i hasło do twojego e-konta ja pieniadze wypłace Ty
    odzyskasz je od banku i obydwoje będziemy wygrani(+odpale Tobie połowe ze
    swojej działki)
    Powtarzam po traz kolejny- jesli gość podał pracownikowi hasła dostepu
    dio e-konta to jest w plecy i winy banku tu niema. Co nie zmienia faktu ze
    Lukas dał idiotyczna odpowiedż i całe jego tłumaczenie jest śmieszne i tylko
    mu szkodzi
    O winie Banku możemy mówić tylko wtedy jeśli ich pracownik do
    wypłaty/przelewu uzył danych/narzedzi do których miał dostęp z racji swego
    stanowiska w Banku lub Bank nienalezycie te dane zabezpieczył. Ale wtedy
    gwarantuje Bank nie zdecydował by się na proces z klientem i psucie sobie
    renomy.
    Większość z Was tu ostro psioczy na LUKASA(ja nie jestem ani ich
    klientem ani pracownikiem) jesli jednak LUKAS sprawę w sądzie wygra to się
    troche zdziwicie i wtedy wyopadałoby część zarzutów odszczekać.
    Ja równiez bardzo się zdziwię jak sie jednak okaze ze LUKAS nie ma racji bo
    po przeczytaniu tego bardzo tendencyjnego artykułu czuje w tej sprawie
    drugie dno.
    Kto z WAs jesli zauważy zaginiecie z konta kilkudziesieciu tysiecy pozwoliby
    sobie na kradziez kolejnych kilkunastu tysięcy za dwa tygodnie- a tka było w
    tym przypadku. Wątpliwości zresztaą mam wiecej.
    LUKAS również nie może wszystkich faktów świadczących na jego korzyść
    podawać publicznie bo obowiazuje go tajemnica bankowa

    Krzysiek

    Krzysiek
    *