  • Data: 2010-04-10 21:49:37
    Temat: Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pola" hpqeek$51s$...@a...news.neostrada.pl

    > Proszę aby szambo zostało tam gdzie jego miejsce, zamiast przyłazić na grupę o
    bankowości.
    > Idź stąd marionetko :/

    Idź stąd do perfumerii!!! ;)

    -=-

    Kaczyński był marionetką? Jego minister sprawiedliwości (Ziobro
    oczywiście) wygłosił znamienne słowa o Lepperze, sojuszniku Kaczyńskich.

    Lepper nie wziął łapówki, ale był łapówkarzem.

    Prawnik wazy słowa -- nie miele jęzorem bez sensu, ładu i składu.
    Mówi wyraźnie -- nie ten jest przestępcą, kto popełnił przestępstwo,
    lecz ten, kogo wskaże władza!

    Kaczyński (nie wiem, który, bo ich nie rozpoznaję ani po wypowiedziach,
    ani po wyglądzie) był zwolennikiem wprowadzenia kary śmierci w Polsce.

    Moglibyśmy więc skazywać niewinnych ludzi na śmierć w majestacie prawa braci
    Kaczyńskich. :)

    -=-

    Mnie na religii uczono wyraźnie i z naciskiem: nie kwestionujmy
    wyroków Boga, a śmierć jest zawsze wyrokiem Boga!!!

    Tusk (rywal Kaczyńskiego) przeżył. I (choć to trudne zapewne)
    raczej powiedzmy -- niech imię Pańskie będzie błogosławione.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'