    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Date: Wed, 20 May 2009 01:11:38 +0200

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > No dobrze ale ja płaciłem podatki wtedy i dzisiaj (kiedy oni już nie
    > płacą) oraz w bonusie będę płacił za ich głupotę.

    Widzisz, mlodzi ludzie typowo sa mocno naiwni. Kazdy jest na poczatku
    naiwny ale z wiekiem to sie niektorym osobom zmniejsza.

    Myslisz ze sa jacys "ludzie innego rodzaju", ktorzy chca Twojego zla :-)

    Jesli sie ludziom stale nie wynajduje jakiegos sztucznego wroga, albo
    sztucznych zagrozen, to zaczynaja po jakims czasie dostrzegac
    prawdziwych wrogow. Ile razy to juz przerabialismy? Wrog narodowy, wrog
    klasowy, teraz wrog, bo inaczej "korzysta" z "podatkow".

    Zastanow sie chwile: czy to jest Twoim problemem, ze (moze) ktos tam
    dostanie cos tam od kogos (np. od rzadu)?
    Czy raczej jest nim to, ze placisz (rozne) zbyt wysokie podatki?

    Jesli to drugie, to dlaczego nie masz pretensji do tego, kto Cie do tego
    zmusza, a do kogos, o kim w ogole nie masz pojecia, wlaczajac bardzo
    prawdopodobna mozliwosc, ze nikt taki w ogole nie istnieje?

    To wszystko jest manipulacja, rzady robia to od dawna, a ludzie kupuja
    jak baranki. Sasiad (niekoniecznie bliski) jest takim samym czlowiekiem
    jak oni, tak samo chce normalnie zyc, tak samo wcale nie ma wrodzonej
    ochoty na poderzniecie im gardla, i dokladnie tak samo placi podatki.

    Ale wystarczy troche manipulacji i juz myslisz, ze placisz za czyjas
    glupote, albo ze np. za zabicie Zyda pojdziesz do nieba, ze arabska
    kobieta w ciazy to jeden strzal i dwa trupy, ze wszystkie pozostale
    kraje zazdroszcza USA a odwiecznym wrogiem kazdego Polaka jest Iwan
    i Hans (tylko nie Kloss).
    --
    Krzysztof Halasa