  • Data: 2002-01-26 02:13:20
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to mam temat pozywke, bo wlanie CITI jest moim ukochanym bankiem od kilku
    tygodni:(
    postanowilam, by w nowy rok nie wchodzic z dlugami:), splacic cala kwote
    kredytu. tak tez zrobilam. przelewem z mBanku. wczesniejsze przelewy
    (przelew zdefiniowany) przechodzily bez problemu i docieraly na konto. do
    czasu. jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po powrocie z urlopu, 7go stycznia,
    dowiedzialam sie z wezwan do zaplaty oraz kar i odsetek widniejacych na
    wyciagu, ze pieniadze na rachunek nie dotarly. na moje pytanie jak to sie
    stalo, ze CITI zgubilo wcale nie mala kwote, operator CITIphone uzyl
    swierdzenia: wie pani, najdluzej ida niezlecone do wykonania przelewy...
    pisemne potwierdzenie zrealizowania operacji przez mBank jednoznacznie
    pokazalo, ze pieniadze z konta wyszly. i nie wrocily.
    to make the stroy short: kwota 1.000 PLN blakala sie po subkontach CITI,
    nieoprocentowana oczywiscie, przez 6 tygodni zanim "sie odnalazla" a kwota
    5.000 PLN "tylko" dwa. wyjasnienie zajelo dwa tygodnie. zadnego
    przepraszamy, nic. ale to nie wszystko. by uzyskac zniesienie kar, odsetek
    naliczonych nieslusznie, etc. musze zlozyc kolejna reklamacje (sic!!!) i
    czekac nastepne dwa tygodnie (przeciez nikomu sie nie spieszy, bo po
    co?...). poniewaz reklamacja zlozona przez telefon, bez mozliwosci uzyskania
    potwierdzenia jej zlozenia, nie jest dla mnie reklamacja, wysmarowalam
    pismo, zlozylam w oddziale, ku zdziwieniu pani w okienku. czekam na dalszy
    ciag historii. brrrrrr.
    ja jednak nie kocham CITI... juz nie.

    Użytkownik "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3c505b34@news.vogel.pl...