eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny bill - dziwny mailRe: Sprytny bill - dziwny mail
  • Data: 2013-04-16 17:30:12
    Temat: Re: Sprytny bill - dziwny mail
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 16.04.2013 13:17, lolekanabolek pisze:
    > Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na konto
    > odbiorcy.

    > z tego co wiem, to mają teraz jakąś przeprowadzkę, więc pewnie można się
    > spodziewać dziwnych maili
    >

    Porownaj tresc, a szczegolnie fragment, ktory sam zacytowales.

    Hint: zgodnie z sugestia wprowadzili potwierdzenia przekazania srodkow
    na konto a nie tylko przyjecia dyspozycji oplacenia.

    Pierwszy mail to:

    "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przyjęta do
    realizacji.
    Zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych."

    a drugi:

    "Twoja płatność poprzez aplikację Sprytny Bill została przesłana na
    konto odbiorcy."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1