  • Data: 2010-06-29 15:09:34
    Temat: Re: Sprzedaż Tauronu przez mbank
    Od: kranu <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk pisze:

    > Dzięki za odzew. Na czacie mbanku właśnie dowiedziałem się, że dopiero
    > po debiucie Tauronu na GPW czyli jutro.

    A to ciekawe, bo strona mBanku mówi:

    "Informujemy, że w dniu 30 czerwca br. odbędzie się pierwsze notowanie
    akcji spółki Tauron SA na GPW. Przypominamy, że na pierwszą sesję nie
    można składać zleceń PKC (Po Każdej Cenie). Informujemy też, że można
    już (godz. 15:20) składać zlecenia na akcje spółki Tauron SA. Prosimy
    zmienić datę sesji i datę ważności zlecenia na 30.06.2010 r."