  • Data: 2011-05-03 17:56:41
    Temat: Re: Srebro
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 May 2011 19:32:40 +0200, skippy napisał(a):

    > w bossa fx requoty i egzekucja przez zapytanie też się zdarzają
    > ale np dzisiaj wale cały dzień od rana, naprawdę spory obrót i tylko raz
    > rekwotowanie a cały czas egzekucja natychmiastowa
    > jak na razie jest ok
    Wyglada to tak. Szbki ruch w dół (jak dzisiaj), próbuję wejśc S na dołku,
    kurs na chwile rośnie a ja dostaje requote, potem znowu i znowu - tak z 10
    razy a potem jak juz wejde to okazuje sie ze 100 pipsow (10) ponizej tego
    niz zamierzalem. Okazuje sie ze spreead nie ma znaczenia bo i tak nigdy sie
    nie uzyska tego jak w danym momencie wyglada kwotowanie.