eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: namikk <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
    Date: Tue, 25 Aug 2009 11:31:22 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <h70b8q$kiv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h6unfj$dtl$1@node1.news.atman.pl> <h6v193$nt4$1@news.interia.pl>
    <h6upr1$e5t$1@node1.news.atman.pl>
    <h7027t$spr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h702pa$kgs$3@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1251192922 21087 83.1.60.214 (25 Aug 2009
    09:35:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Aug 2009 09:35:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499278
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS wrote:


    > dlaczego nie może?

    W tych "pseudo instytucjach finansowych" są ponoć osoby odpowiedzialne za
    tzw."jakość obsługi klienta",gdyby one,usłyszały,że słowa takie zostały by
    wypowiedziane w obecności klienta, automatycznie takiego pracownika się
    dyskwalifikuje z szeregiem konsekwencji z tym związanych,ale wszystko
    zależy od kultury danej organizacji - chore ale prawdziwe.
    Na zdrowy rozsądek, mówię za siebie, gdybym wiedział,że system w jakimś
    banku jest dziurawy lub niewydolny,to taki bank nie dostałby ode mnie ani
    grosza-po co mi dodatkowe nerwy i stracony czas na jakieś dziwne przeprawy.
    I właśnie dzięki tej grupie można takich wpadek unikać :-) no ale niektórzy
    muszą poczuć ten dyskomfort na własnej skórze,aby przestrzec innych przed
    popełnieniem takich błędów.

    > ja od pracownika Polbanku usłyszałem (w oddziale, na
    > infolinii), że system jest porażką i rozumieją, że nie mogę się
    > dodzwonić na infolinię, bo oni też nie mogą...

    W oddziale pracownik(blondi/blondi) mógł tak powiedzieć,bo co ma bidula
    zrobić kiedy jest twarzą w twarz z klientem,który niejednokrotnie posiada
    większą wiedzę finansową niż on sam i wszystkie osoby pracujące razem w
    oddziale ;-) wtedy dochodzi do pewnego rodzaju utożsamienia się z Twoim
    problemem, jest Was wtedy dwoje i nie możecie rozwiązać problemu w
    konsekwencji klient zrezygnowany odchodzi z kwitkiem a jak trafi na
    normalną obsługę to weźmie taki pracownik nr tel i oddzwoni do klienta z
    informacją o możliwości rozwiązania problemu jak się nie może
    dodzwonić(rzadkie, ale się zdarza ;-) )
    Taka sytuacja jest w większości placówek "banków",że pracownicy oddziałów
    nie mogą się dodzwonić do swoich suportów...nie komentuje tego,ale daje to
    do myślenia.
    A jeśli chodzi o partyline to tam są nagrywane ponoć rozmowy, a jak są
    nagrywane to są odsłuchiwane,jak ktoś takiego babola walnie no to po prostu
    leży i kwiczy ;-)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1