    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Stocznie - End of Story.....
    Date: Sun, 21 Mar 2010 13:57:27 +0100

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > Dobre rady starego Kulmera
    > http://www.asme.pl/122466743580775.shtml
    >
    > "[...] Zwłaszcza, że na straży naszych finansów stoi pan Jan
    > Vincent-Rostowski, zwany także Jackiem Rostowskim - opisany w katalogach
    > IPN jako "zarejestrowany 22.12.1982 r. przez Wydz. XI Dep. I MSW w
    > kategorii zabezpieczenie. Zdjęty z ewidencji 13.09.1989 r. z powodu
    > rezygnacji jednostki operacyjnej". Według słowniczka IPN kategoria
    > "zabezpieczenie" to: "wieloznaczna, nie przesądzająca o charakterze
    > [...]."
    >
    > Prawda nie jest nigdy produktem głosowania....
    ,index.html

    > "[ ...] W Pekao S.A. doradcą był też inny znany człowiek, a obecnie
    > minister finansów rządu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa,
    > jak najbardziej Ludowego- pan Jacek Vincent Rostowski, były wykładowca na
    > Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie, założonym i finansowanym
    > przez znanego filantropa i dobroczyńcę pana Georgesa Sorosa.. [...]".

    Co z tego wynika dla mnie? Dalej jest agentem, czy przestał być agentem. Jak
    ta jego agentura wpływa na jego pracę? Co zrobił dlatego, że był/jest
    agentem, czego nie zrobiłby gdyby nie był agentem? Umiesz na te pytania
    odpowiedzieć. Jak nie umiesz to to dla mnie nie ma żadnej wartości. Nie
    umiem ocenić czy to dobrze czy źle, że Rostowski jest/był agentem.
    Zakładając, że to prawda. Nie znam się na agenturze tak dobrze jak Ty.
    Bardzo Cie proszę o pomoc byś mi podpowiedział jakie krzywdy zrobił mnie lub
    Tobie lub nam wszystkim Rostowski przez to, że był jest agentem.