  • Data: 2021-09-16 10:28:35
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-15 o 14:31, J.F pisze:

    > No ale tez sie patrzysz w przeszlosc, tylko krotka,
    > i mowisz "wibor ponad 3% nie osiagnie", "na zlocie sie tylko traci",
    > itp :-)

    To nie tak... Mając świadomość historii, nie projektuję jej na
    przyszłości. Dostrzegam różnice.

    Mam świadomość jak wyglądała bitwa pod Grunwaldem. Uważam jednak, iż nie
    należy na tej podstawie sądzisz, że najbliższa wojna będzie w oparciu o
    konie, zbroje, miecze itd. Zauważam, że od średniowiecza trochę się
    zmieniło.

    Mówię: WIBOR nie ma znaczenia, gdy szuka się inwestycji w dobie zerowych
    stóp.
    Mówię:złoto nigdy nie było dla Kowalskiego dobrą inwestycją.