  • Data: 2016-05-17 23:00:14
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Omijam -- nie chcę stentów. :)

    Ach to dosłowne rozumienie...

    > (; Na pewno. :)

    No raczej. W koncu głosowanie "za" lub "przeciw" to sposób na wyrazenie
    swojej woli. Twoim zdaniem głosowali "za" chociaz byli "przeciw"?
    nie rób z ludzi idiotów...

    > Więc podeprzyj swe słowa wynikami głosowań. :)
    > Nie bądź gołosłowny jak Sąd Okręgowy w Białymstoku.

    Oj leniuszku...
    Nie potrafisz znaleźć sam?

    Powiem wiecej - zdaje sie ze jeszcze w listopadzie sedziowie na ktorych
    głosował PiS mieli wiekszosc w TK...

    > Tu, czyli gdzie?

    Tu, czyli w sprawie TK.

    > Wiadomej ustawie chodzi o dopuszczenie sędziów TK wybranych przez PiS
    > do orzekania TK w ważnych sprawach. ARzepliński (jako prezes TK) chce,
    > by w sprawach ważnych dla Polaków sądzili (bredząc, czyli powołując
    > się na ,,relatywistykę'') tylko sędziowie niemili PiSowi. Tym sposobem
    > de facto prezes ARzepliński chce szantażować sejm, aby być dodatkową
    > izbą parlamentu w RP. :)

    Nie, tu chodzi o to, ze juz lat temu pare prezes mówił, ze TK przeszkadza w
    rzadzeniu i ze trzeba cos z tym zrobić.
    No i teraz to robi.
    Trzeba przyznac, ze spełnia obietnice.
    Cała reszta to tylko wymówki, narracja dla wyborców etc.
    Licza sie intencje a te sa jasne i widoczne.

    > -- głosujcie jak chcecie, ale:
    >
    > - albo zagłosujecie tak, jak JA chcę,
    > - albo JA po prostu uznam waszą ustawę za sprzeczną z konstytucją.
    > :)
    >
    > Mówiąc inaczej -- ARzepliński chciał być dyktatorem w RP, ale dawny
    > prokurator nie był bity w ciemię [sam bił innych?...] więc przyciął
    > możliwości prezesa TK metodami zdecydowanie prawnymi... [nie bił
    > ARzeplińskiego sznurem od żelazka po jajach AR, ale po prostu prawnie
    > ograniczył bezprawie ARzeplińskiego]
    >
    > O ludziach takich, jak AR mówi się czasami -- cwaniak z miodem w
> [...]
    Dyktatorem? ROTFL...
    Zapomniałes dodac głównego argumentu ze chciał zablokować 500+...