  • Data: 2011-07-10 09:56:57
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 11:46:19 +0200, totus napisał(a):

    > No widzisz? Nie takie są potrzeby jak to sobie wyobrażasz. Co zrobiłeś by
    > zrozumieli? Czy może te fajne postulaty wepchnąłbyś ludziom czołgami do
    > gardła dla ich szczęścia.

    Gadamy już tak długo, że powinieneś wiedzieć, że wciskanie czegokolwiek
    ludziom za pomocą czołgów nie jest moim pragnieniem.

    >Bo przecież tylko Ty wiesz czego chcą ludzie bo
    > oni są za głupi by wiedzieć dlaczego są szczęśliwi.

    > "Ludzie w swojej masie są głupi. Tylko ja wiem gdzie wiedzie droga do
    > zbawienia" To chyba podstawowa doktryna chrześcijaństwa znana od z góra 2000
    > lat.

    Wcale tak nie myślę i to też już powinieneś wiedzieć. Te postulaty też nie
    są moje ale różnych madrych ludzi "siedzących w bibliotekach". Mnie one
    przekonują, ale nie mam żadnej pewności, że są rzeczywiście dobre. Jeśli
    nie są dobre to napisz dlaczego zamiast wykpiwać wszystko i wszystkich.
    Jesteś lepszy, pokaż to. Bo tak to reprezentujesz podejście nowocześnie
    wyedukowanej młodziezy, wybrzydzającej i "kładącej lagę" na każdy pomysł.