  • Data: 2011-07-10 12:40:47
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > A właściwie co ma znaczyć powyższe zdanie? Czy sugerujesz ze ktoś kto
    > wypowiada swoje sądy i wątpi w demokrację w tym kraju jest idiotą i
    > megalomanem?

    A jak określasz poglądy człowieka, który uważa, ze jak jest ignorowane
    zdanie 7001 osób to mówi że to przejaw braku demokracji? Może byśmy
    uściślili definicję demokracji. Co myśleć o człowieku, który mówi że jak
    grupa 200 tyś osób zebrała podpisy pod jakimś projektem i złożyła je w
    sejmie - taki jest stan dzisiejszy tego projektu - i prawo nie zostało
    jeszcze zmienione to znaczy że jest brak demokracji. Z tego wynika, że
    demokracja jest wtedy gdy grupa > niż 7000 powinna ustanawiać prawo w
    Polsce, a jak 200 tys osób zbierze podpisy pod jakimś pomysłem to, to też
    jest obowiązujące prawo. To jest demokracja w/g Ciebie? Dla mnie demokracja
    to decyzja aktywnej większości. A dla Ciebie?