    From: "Cubus" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Date: Thu, 20 Feb 2003 10:09:44 +0100

    Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b3256r$u1h$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Wszystko mi opada. Po wypłaceniu pieniędzy natychmiast likwidujemy
    > ten rachunek!

    Dołączam się do zdania kolegi. Niedawno dorabiałem dla żony 2 token,
    ale kiedy okazało się, że bank chce za to 200 (!!!!) złotych
    Pani poinformowała mnie, że jeśli go natychmiast odeślę (przez placówkę
    pośredniczącą) to mi te 200 zł zwrócą. Mija tydzień i nic, wię się im
    uprzejmie przypominam. Po 2 dniach odpowiada mi ich dyrektor (!) że
    owszem token dostali, ale tak naprawdę to ich nie przyjmują!!! W drodze
    absolutnego
    wyjątku mogą mi oddać ale 175 zł bo ponieśli koszty programowania tokena
    itp bla bla, a tak wogóle to powinienem dokładnie czytać tabelę opłat i
    prowizji.
    Bezczelność nie zna granic. Z rachunku rezygnuję w najbliższym czasie.

    Cubus