  • Data: 2008-01-17 12:25:17
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek M. <m...@w...o2.pl> writes:

    > Cóż, może po prostu trafiło na banki, które rozliczają VISĘ jako
    > pierwsze?

    No jasne, BRE centrum wszechswiata :-)

    > Może pozostałe banki realizują te rozliczenia następnego dnia
    > rano

    A kiedy to jest rano? Przeciez zawsze gdzies jest rano. Mowimy
    przeciez o skali swiatowej, co mBank zreszta sam oglosil.

    > i jak wywaliła bomba w detalu BRE, to wszyscy pozostali wstrzymali
    > się z zaczytaniem danych od VISY, a teraz ogłaszają, że ich systemy sa
    > super inteligentne.
    > Możliwe?

    Pewnie ze mozliwe, trzeba tylko zastanowic sie na ile prawdopodobne.

    > Pozostałe banki miały trochę czasu na reakcję.

    No nie wiem, Chinczycy zwykle wczesniej wstaja.

    > Niestety informacja w nocy z 16 na 17 stycznia zniknęła ze
    > strony VISY [...]"

    Widocznie byla bledna.
    Pewnie nie mniej bledna niz samo rozumienie slowa "VISA".
    --
    Krzysztof Halasa