  • Data: 2008-01-17 12:47:53
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    Widzę, że ten wątek zaczyna być luźną gierką słów i skojarzeń.

    > Odpowiadałem na TWÓJ post, w którym traktowałaś umowy _ogólnie_.

    Ową przytoczoną umową odpowiedziałam na twoją błędną analogię z
    komornikiem, którego nikt do m*banków nie wysłał ani wysłać nie chciał.
    Wszystko kręci się wokół wczorajszego dnia.

    Umieściłam też prośbę: "I wskaż który z klientów wysłał _wczoraj_ do
    banku komornika". Nie odpowiedziałeś.

    > To jak to jest w końcu?

    Naciągasz. Wątek dotyczy wczorajszego dnia. Poza tym czemu odpowiadając
    rzekomo do wypowiedzi o umowie cytowałeś zupełnie inną część posta? Nie
    sądzisz, że to 1) mylne, 2) nie sposób się domyśleć co chciałeś napisać
    i do czego nawiązywałeś?

    ...wiesz co, nie odpowiadaj. Albo odpowiedz a ja to zignoruję. Nie będę
    się bawiła w kalambury.

    --
    pzdr