  • Data: 2008-01-17 13:45:05
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Aha. Ale wie ze klientom sie to nalezy?

    Nie mam pojęcia. Podejrzewam, że nie wie (w sensie nie ma automatu do
    naliczania czegoś takiego) i dopiero po interwencji klienta zajmuje się
    tym człowiek.

    SD to czemu wymagasz od banku takiej automatyki? Czy taki typowy Kowalski
    jak spóźnia się z opłatą rachunków telekom, to sam sobie oblicza odsetki
    i je płaci bez dodatkowej informacji, czy robi to dopiero jak na fakturze
    je będzie miał doliczone? :)

    > Falsz, tylko niektorzy to robia.

    "Niektórzy" to bardzo naciągane, ale masz rację - temat możemy zostawić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl