eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB -> Alior - klopot z logowaniemRe: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
  • Data: 2020-12-03 22:42:57
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:

    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    > inne zaklęcia nie pomagają.
    > Ta migracja przejdzie do historii :)

    Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów,
    telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia"
    po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku.
    Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem
    CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach.
    Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem
    że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk -
    nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów
    przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej
    szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja
    tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc
    że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem
    osobą nieuprawnioną!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1