  • Data: 2009-07-19 17:37:38
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Nie byłbym tego taki pewien. Mi w podobnej sytuacji *ING* zwróciło
    > przelew wysłany w PLN na konto w EUR; *mimo* zapisu w regulaminie,
    > mówiącego o tym, że przewalutują.

    1) nigdzie nie napisałem, że jestem tego pewien ("na 99%..."); znam
    przypadek, że taki przelew dotarł, ale to nie musi być reguła
    2) piszemy o millennium, a nie o ing
    3) każdy bank księguje transakcje - upraszając - tak jak sam sobie ustali
    (nawet pomimo tych samych systemów centralnych, jak w przypadku mille czy
    ing)