  • Data: 2009-07-19 17:47:13
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    [... cut ...]
    Ależ oczywiście. To jest tylko info, że dopóki nie sprawdzi, to nie
    będzie wiedział.

    Może jeszcze po drodze sprawdzić co mówi regulamin/umowa Mille na ten
    temat i przygotować się, że Mille mu odpowie, że "literalne stosowanie
    regulaminu może doprowadzić do błędnych wniosków[1]"

    KJ

    [1] - mi tak na reklamację odpowiedział ING, nie sprawdzałem, czy do
    regulaminu kredytu mają równie "nieliteralne" podejście.

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...