eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska › Re: TVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska
  • Data: 2007-08-05 09:02:26
    Temat: Re: TVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale każdy _powinien_ myśleć co podpisuje i do czego się tym podpisem
    > zobowiązuje.
    > Skoro już rzemieślnicze porównania: wpuść hydraulika do łazienki i powiedz
    > "rób pan jak uważasz" -zobaczysz jak cię urządzi ;-)

    Nie uwazam, ze to dobre porownanie.

    > Nie przekonuje mnie to. Kiedyś państwo tak robiło. Ponadto dostarczało też
    > ziemniaki i cebulę na zimę, mieszkania z listy oczekujących, mięso na
    > kartki itd. Ale mnie się to nie podobało.

    Mylisz ochrone panstwa z systemem. W kazdym kraju o tak zwanej "cywilizacji
    zachodniej" panstwo chroni swoich obywateli.

    > Skoro wszystkie umowy takie same a tylko opłaty inne, to można prosto
    > ustalić który kredyt jest najkorzystniejszy.

    Zdecydownie tak!

    > Dlaczego ci Brytyjczycy w ogóle biorą te inne, mniej korzystne?
    > Rząd Jej Króleskiej Mości powinien coś z tym zrobić.

    Z prostej przyczyny, niektorzy maja bardzo slaby "credit score" poprzez
    rozne tam przyczyny, dla nich te atrakcyjniejsze kredyty nie sa dostepne,
    stad tez mja mozliwosc wziasc troche gorsze i drozsze a przy okazji
    podciagaja swoj credit score.
    Wazne, ze warunki kazdyu ma te same, umowa przygotowana w 1974 roku z
    pewnymi zmianami przewertowana przez prawnikow ze tysiace razy, wiec
    dokladnie wiesz co podpisujesz. Nie ma drobnych druczkow, haczykow ect.
    Do tego samego dazy UE. By w calej UE byl jednolity tekst umowy.