eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska › Re: TVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska
  • Data: 2007-08-05 08:44:02
    Temat: Re: TVN24 - PILNE! Szukam nabitych w butelkę przez Provident Polska
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen wrote:

    > Nie! Nie! Nie! Mechanik samochodowy nie musi znac procesu produkcji
    > chleba by go moc kupic bez obaw o jakosc i odpowiednia technologie.
    > Pomocnik budowlany nie musi znac calego prawa bankowego plus kodeksu
    > cywilnego i karnego by wziasc pozyczke.

    Ale każdy _powinien_ myśleć co podpisuje i do czego się tym podpisem
    zobowiązuje.
    Skoro już rzemieślnicze porównania: wpuść hydraulika do łazienki i powiedz
    "rób pan jak uważasz" -zobaczysz jak cię urządzi ;-)

    > Nie naiwnosc, nie bezmyslnosc i nie niewiedza ale brak opieki panstwa
    > jest przyczyna tych oszustw!
    > To panstwo powinno stac na strazy obywatela tak by zadna instytucja
    > go nie oszukala.

    Nie przekonuje mnie to. Kiedyś państwo tak robiło. Ponadto dostarczało też
    ziemniaki i cebulę na zimę, mieszkania z listy oczekujących, mięso na kartki
    itd. Ale mnie się to nie podobało.

    > Panstwo powinno sie tym zajac i ujednolicic zapisy prawne na umowie,
    > tak jak jest to np. w UK. Gdzie kazda umowa kredytowa zawiera
    > dokladnie taki sam zapis prawny, jedyna roznica to tabela oplat.

    Skoro wszystkie umowy takie same a tylko opłaty inne, to można prosto
    ustalić który kredyt jest najkorzystniejszy.
    Dlaczego ci Brytyjczycy w ogóle biorą te inne, mniej korzystne?
    Rząd Jej Króleskiej Mości powinien coś z tym zrobić.

    pozdr,
    Bogdan B.