    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tak sie zastanawiam...
    Date: Mon, 4 Feb 2002 14:33:00 +0100

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3c5e8694@news.vogel.pl...
    > tym
    >
    > Tu Ci przyznam racje, ale po wiekszosci postow widac, ze chodzi raczej o
    > male kwoty z %
    > (Wnioskuje to po tym, ze bardzo duzo osob mowilo, ze 4,99 w przypadku gdy
    > saldo >99 zl to przegiecie, wiec...)

    to drobnica, ktora powazny bank nie powinien sie przejmowac. Chyba ze zalezy
    mu tylko i wylacznie na liczbie klientow po to zeby korzystnie sprzedac
    wlasne akcje na gieldzie...

    > No wlasnie, puste, a po 3 mc zamkniete (chyba). Chodzilo mi o sama zasade

    moje ekonto jest puste od ponad roku i nadal jest czynne..:-)

    > No to tez Ci przyznam racje, choc i tak uwazam to za troche dziwne, tak
    co
    > miesiac zmieniac hmm... orientacje (w sprawach sympatii do banku
    oczywiscie
    > :-)) )

    sympatie to inna sprawa - mozna sympatyzowac z jednym bankiem a trzymac
    pieniadze w drugim..:-)
    Dla mnie obecne zmiany sa jednoznaczne - Inteligo chce wyeliminowac
    drobinice i ludzi generujacych ruch w banku na korzysc osob lokujacych
    wieksze srodki na dluzszy czas. Mbank odwrotnie - chce wyeliminowac wieksze
    depozyty na korzysc osob o malych depozytach, ktorzy polasza sie na pare
    zlotych zysku w postaci bezplatnych przelewow i wyplat z bankomatow. Wedlug
    mnie polityka Inteligo goruje w tym momencie znacznie nad mBankowa - co
    zaskutkuje znacznym zwiekszeniem depozytow w Inteligo i zmniejszeniem ich w
    mBanku oraz likwidacja nieefektywnych kont i drobnicy, ktora przeniesie sie
    do mBanku. Dzieki temu mBank zyska drobnych klientow ktorych liczba bedzie
    sie mogl pochwalic przy sprzedazy akcji. Poniewaz jednak bedzie to zwiazane
    ze znacznymi kosztami mBanku wiazac sie to bedzie z kolejnymi obnizkami
    oprocentowania a po udanej sprzedazy akcji mozna bedzie wprowadzic oplaty za
    nieefektywne konta celem zlikwidowania nieefektywnej drobnicy. Tak widze
    najblizsza przyszlosc - a to oznacza ze niepredko oprocentowanie w mBanku
    stanie sie konkurencyjne.. Niestety - bo bedac tam od poczatku polubilem ten
    interfejs, ktory ostatnio dzialal bez zarzuty i blyskawicznie.

    D.