  • Data: 2019-07-26 14:08:08
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-26 o 12:56, J.F. pisze:

    > rozmiar tej eurowej gospodarki ?

    A te biliony euro QE to oczywiście nic ;-)

    > W ktorym nie jestesmy.

    Nie musimy być oficjalnie, by stosować te mechanizmy.

    > PLN

    > Zloto.

    > najpierw daj linka, gdzie sie obejdzie bez negocjacji :0

    Już odsyłałem Cię do google, bo chwilowo dam spokój z linkami.

    > Ale ma byc przyklad firmy na zachod od Odry.

    OK, spotkajmy się w Hiszpanii... Albo we Francji... Albo w Niemczech...
    i podpiszmy umowę na dostarczenie 100 ton złota w cenie 6500 zł/uncja.
    Jak chciałeś - na terenie kraju na zachód od Odry. Jak chciałeś -
    przyjmę PLN - kontrakt pójdzie w miliardy. Zaliczka pewnie w setki
    milionów, dostawa transzami.

    > Przeciez mozna kupic :-)

    Niepotrzebny koszt. W handlu unika się pośredników, a nie ich szuka. ;-)

    > Tylko czy Rosjanie wiekszosc ilosc zlota klientowi zagranicznemu
    > sprzedadza za ruble, czy powiedza, ze woleliby dolary ? :-)

    Nie ma znaczenia.