  • Data: 2019-07-31 15:49:02
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na bank nie Visa, tylko jakieś Master/Euro (chyba Mastercard przed połączeniem z
    Eurocośtam?)
    Była w tonacji żółto-złoto-zielonej.
    Było jeszcze coś takiego jak karta EC (płaska, pierwsza płaska jaką miałem w rękach)
    służąca do potwierdzana transakcji (za
    granicą?).
    Była tez 'karta PIN' (granatowa taka) do potwierdzania w okienku PeKaO SA, że Ty to
    rzeczywiście Ty (i chyba jakieś konfesjonały jak
    kabiny wyborcze żeby nikt wklepywanego PIN-u nie podejrzał ;-))
    Oczywiście te PINy przy okienku i wklepywanie to dla starszego pokolenia był o jeden
    mostek za daleko, koniec końców nie przyjęło
    się.

    -----