  • Data: 2010-12-09 11:04:47
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mało wiesz o życiu i nie doceniasz "talentu" dążących do jak
    > największego szybkiego zysku.

    Widzisz ja siedzę w tym bajorku w środku, zajmuję sie budownictwem
    uczestniczę w inwestycjach i im dłużej to robie tym bardziej sie utwierdzam,
    że te wszystkie uprawnienia budowlane projektowe itp... są gówno warte.
    Ludzie robią kiedyś skokiem na taśmę uprawnienia, plącą co roku haracz
    odpowiedniej mafii (stowarzyszeniu branżowemu) i już. Potem mogą spokojnie
    zapomnieć wszystko i robić co chcą.