  • Data: 2010-12-10 03:18:25
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbinski" 4d0175bb$0$22797$6...@n...neostrada.pl

    > Bo większość społeczeństwa to idioci. Nigdy nie będzie miał wielu zwolenników.

    Ja głosowałem na Korwina. :) Nie jestem idiotą? :)

    IMO Korwin mądrze klaruje -- państwo powinno zbierać pieniądze na WSPÓLNE cele,
    nie ,,w ogóle''. Ludziska gnieceni ,,tysiące lat'' nauczyli się czapkowania
    ,,władzy'' zapominając o tym, że naród pozostaje, a ,,władcy'' odchodzą. :)

    Jadę wczoraj po Białymstoku... Pierwsze światła -- czekam na swoje zielone,
    gdyby nie światła, mógłbym jechać... I tak jest tego dnia aż do ostatnich
    świateł na ogromnym skrzyżowaniu, które by lepiej funkcjonowało, gdyby nie
    miało sygnalizacji...

    Ale sygnalizacje muszą być! I koniec! A muszą być, aby dać zarobić :)
    zaprzyjaźnionym (wskazanym przez Kościół) firmom. Kiedyś ,,moja'' firma
    była tak typowana. :) W 2001 roku dziennie 10 tysięcy złotych na czysto
    (a złotówki były warte ze dwa albo trzy razy więcej niż są warte teraz)
    z samej budowy sygnalizacji. Obok zarobku z budowy były inne źródła zarobku...
    Mniej wydajne? :) -- niby mniej, ale większość z Was podzieliłaby to między
    sobą z radością, chwaląc Boga za Jego hojność...

    -=-

    Tani domek? Można było zbudować niejeden pałacyk. :)

    -=-

    Na przełomie 2002/2003 niedojadałem z braku pieniędzy, odcięty od ,,firmy''
    i odcinany (przez duchownych) od wszelkich źródeł zarabiania... Cel był
    prosty -- miałem wrócić pokornie do ,,firmy'' i pod nadzorem zarabiać...
    (i wydawać stosownie, i żyć ,,pobożnie'')

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'