  • Data: 2014-07-02 20:50:22
    Temat: Re: Tasmy prawdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    W dniu 02.07.2014 17:44, J.F. pisze:

    >Primo: NTG
    >Secundo: o ile mi wiadomo Urząd Skarbowy nie podlega pod MSZ, ale
    >może wiesz coś więcej?

    I dobrze ze nie podlega, ale jak chce wszelkie dochody, w tym i te TG,
    rozliczac, to niech rozlicza.
    O politykach nie zapominajac. Nawet tych z ministerstwa pod ktore
    podlega.

    >Tertio: no to idź dobrowolnie poddać się karze za każdy błąd w
    >papierkach jaki zrobiłeś, zwłaszcza jeśli potem go skorygowałeś.

    A skorygowalem w miesiacu rozliczenia, czy dopiero teraz, jak sie
    sprawa wydala ?
    Inne kolacyjki tez skorygowalem ?

    No i ... jakbym tak ja, czy kierowca ministra, kupil za firmowe
    pieniadze cos dla siebie, to by wszyscy mowili "zlodziej", choc moze
    mialem zamiar oddac po wyplacie.
    A pan minister jakos sie nie wstydzil firmowej karty po prywatnej
    kolacji wyciagnac :-P

    J.