  • Data: 2012-03-17 21:23:50
    Temat: Re: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzexs" jk2lsf$nak$...@i...gazeta.pl

    > Ty tak poważnie, czy coś brałeś?

    Poważnie. Był jakiś cykl wykładów organizowanych przez duszpasterzy
    białostockich. Kierowany ów cykl był w kierunku studentów białostockich
    uczelni wyższych. Opętaniem poświecona wyjątkowo dwa (każdy inny temat
    zmieszczono w jednym spotkaniu) spotkania -- frekwencja na obu była
    (tez wyjątkowo) ponad stuprocentowa. :)

    > Numer komórki da się przenieść z każdej sieci do każdej innej (w ramach jednego
    kraju). Kiedyś były problemy z przenoszeniem Heyah
    > <-> Era i Sami Swoi <-> Simplus, teraz nie wiem jak z tym.

    Dzięki. :) Zatem być może za rok przechodzę dalej. :)
    [zawsze lubiłem zwiedzanie świata]

    > A z mBank Mobile na 100% da się wynieść, sam to robiłem i żadnych problemów nie
    było. Raz miałem problem z przeniesieniem z
    > Carrefouru Movy do Orange - panienka autorytatywnie stwierdziła, że nie ma takiej
    sieci, ale po "wzięciu na przeczekanie" się
    > znalazła. U nich figurowała jako "Mova", bez "Carrefoura", a z C do M było za
    daleko na percepcję tej panienki.

    No tak... Lądek Zdrój, Łódź itd... Nie ma takiej miejscowości -- Londyn...
    Baereja mógłby dziś kręcić filmy z większą szybkością. :) I chyba tyko
    w tych dziedzinach dzisiejsze życie jest szybsze niż to sprzed ćwierć wieku...

    -=-

    A jak było w Carrefour Movie? Zabrakło bezpłatnych doładowań czy z innego powodu
    odszedłeś?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'