  • Data: 2004-02-03 17:06:02
    Temat: Re: Tensor, AMRA nie musi szczekać :)))
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Amra, wreszcie się odezwałeś. A teraz do rzeczy.

    Ja mowie o Multi i mowie o osobach, ktore byly w srodkowym przedziale i
    teraz maja nizsze oprocentowanie - wbrew panujacym tendencjom na rynku.
    Dla mnie najwieksza satysfakcja jest to, ze wyszlo na moje (potwierdzily sie
    moje slowa). Mowilem o tym od samego poczatku, za co bylem albo wysmiewany
    ;) albo podejrzewany o bronienie Multi.
    Zwazywszy ze w przyszlym roku WIBOR moze podejsc do 6-7% - to moze sie
    okazac, ze to wlasnie prezesowskie oprocentowane bedzie lepsze w tym
    okresie.

    Piszac swoje "przewidywania" opieralem sie na tendencjach na zachodzie,
    gdzie banki zyja przy niskiej marzy (jak Multi, a bardziej przy prowizji i
    ilosci udzielonych kredytow.
    Biorac pod uwage, ze Multi jest nowym bankiem, ktory caly czas trzyma koszty
    pod kontrola (te slawne przeboje z udzielaniem kredytow - to wlasnie tez
    efekt zabezpieczania sie w jakis sposob przed zlymi kredytami) i stawia na
    wielokanalowosc - blizej mu w filozofii dzialania do ankow zachodnich niz
    polskich. A wlasnie obawa o to, ze kazdy bank bedzie zdzieral klientow -
    duyktuje wybor kredytow opartych o stope WIBOR.

    Lachowski nie jest glupi i jak cos dziala - to znaczy zarabia na siebie - to
    nie ma co psuc. (w odroznieniu od mBanku - gdzie pomysl na biznes nie
    wyszedl).