    From: "donald" <d...@k...corporation.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Totalna inwigilacja
    Date: Thu, 11 Jun 2009 17:55:36 +0100

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h0r8n2$166$3@news.interia.pl...
    > "donald" news:qX8Yl.8465$ne5.4791@newsfe14.ams2

    > placi
    >
    > Wiadomo, że kilka wiosek i miast nie jest wykładnikiem całego UK, ale w
    > czasie swojego kilkuletniego pobytu w UK miałem okazję "zaliczyć" po za
    > dużymi miastami również małe miasteczka, jeżeli nawet nie wsie (te
    > ostatnie
    > głównie na terenie Irlandii Północnej) i tak jak napisałem płacenie
    > plastikiem >20 oraz <20 było bardzo popularne, podobnie jak CashBack.

    Zarowno sa ludzie swiadomi tego, ze bank wie wszystko jak i sa tez tacy co
    sadza, ze bank nie wie nic.

    > do
    > przelac
    >
    > Co rozumiesz pod pojęciem "reklamówek" oraz innego podejścia/traktowania
    > Cię
    > przez bank kiedy go odwiedzasz itp.

    Zdecydowanie mniej dostaje poczta.
    A co do traktowania przez bank, to trudno mi to wyjasnic, ale widze (chyba,
    ze to taka ogolna polityka banku), ze cos jest inaczej, kiedys zalatwiany
    bylem na zasadzie dwa sllowa moje jedno bankowca... teraz bankowiec pyta o
    znacznie wiecej rzeczy. Wyglada to tak ja by kiedys mial wszystko na
    monitorku. Mowie, to moje subiektywne odczucia, moze zmienila sie polityka
    banku a moze ja sobie tylko tak zalozylem, ale mam wyraznie uczuccie
    traktowania inaczej.