    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Totalna inwigilacja
    Date: Fri, 12 Jun 2009 12:15:36 +0200
    Sender: k...@2...155.189.10
    <QS5Yl.2856$L_2.1010@newsfe18.ams2> <h0qukp$l1t$1@news.interia.pl>
    <qX8Yl.8465$ne5.4791@newsfe14.ams2>
    <d...@w...googlegroups.com>
    <HZfYl.116373$5X2.28351@newsfe29.ams2>
    <0...@y...googlegroups.com>
    <ZjgYl.116376$5X2.113121@newsfe29.ams2>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <h0ssaj$4sn$2@news.wp.pl> <h0t625$78h$1@news.interia.pl>
    <h0t7hs$4sn$3@news.wp.pl> <h0t8ls$9ei$1@news.ds.pg.gda.pl>

    Michał pisze:

    > Jakoś jeszcze niedawno nikomu nie przeszkadzało płacenie za wszystko
    > gotówką czy nawet bilonem. Bilonem, który dzięki kruszcom miał o wiele
    > większą wartość niż dzisiejsze papierki!
    >
    > Pozwolę sobie zadać nam wszystkim pytanie ALE CO KOGO OBCHODZI ŹRÓDŁO
    > POCHODZENIA PIENIĘDZY?
    >
    > Ta walka z terroryzmem tak pierze nam mózgi, że już powoli za normalne
    > uważamy, że instytucje finansowe są od inwigilacji pochodzenia pieniędzy
    > a służby fiskalne powinny stosować domniemanie winy tak, by to delikwent
    > musiał udowodnić legalne źródło pochodzenia swoich pieniędzy. Przecież
> [...]

    Po prostu stwiedzam fakty.
    O ile nie jestes wlascicielem sklepu (duzego) odwozacym utarg do banku,
    obracanie wiekszymi ilosciami gotowki budzi watpliwosci.

    I znowu zwykly obywatel, ktory z dusza na ramieniu zrobil jakas lewizne,
    jest w gorszej sytuacji niz duzy doswiadczony kryminalista - bo on i tak
    w jakiejs pralni wpusi swoja gotowke w obieg.

    Jaj to sie zaczna, gdy obywatele pomiedzy soba zaczna wszystko regulowac
    bezgotowkowo, gdy znikne gotowka. Sadze, ze jeszcze daleko od tego, ale
    rzeczywistosc przyspiesza skokowo, tak wiec nigdy nie wiadomo czy juz za
    kilkanascie lat gotowke bedziemy widzieli tylko wyplacajac ja na wyjazd
    do jakiegos egzotycznego kraju - naturalnie wszystko w imie naszgo
    bezpieczenstwa, walki z terroryzmem i przestepczoscia.

    I wtedy jesli taki simon mol, czy jak sie zwal , zarazi jakas
    prostytutke aids, nie bedzie problemu z odnalezieniem wszystkich jej
    klientow i przebadaniem - prostota, elegancja i bezpieczenistwo :))))

    Bedziemy wszyscy praworzadni i idealni - wzorowi. Zadnych zakupow z
    przemytu, zadnej pracy na czarno :)) Wszystkie podatki ladnie i
    grzecznie odprowadzane z wszsystkich legalnych zrodel.