  • Data: 2009-06-12 10:27:26
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    top pisze:

    > Następnym krokiem, ale to dopiero za jakiś dłuzszy czas (kilkanaście lat
    > ?), będzie integracja pszportu, dowodu osobistego, prawa jazdy, karty
    > kredytowej i innych dokumentów (oraz koniecznie nadajnika przekazującego
    > pozycję posiadacza) w małym, tanim i wygodnym czipie, wszepianym w ramię
    > każdemu obywatelowi, oczywiście dla jego dobra.

    Pamietaj o zdalnym monitorowaniu pracy serca i zdrowia - przeciez to
    bedzie takie potzrebne i jak mozna sie temu sprzeciwic. To tylko dla
    dobra obywatela te chipy, a prawa jazdy i innych rzeczy bez nich sie nie
    dostanie - no bo kierowca moze zle sie poczuc, chip o tym zamelduje i
    nie pojedzie - nie bedzie wypadku :))))

    > Oczywiście obrót gotówkowy zostanie do tego czasu całkowicie
    > wyeliminowany, czego zapewne licznie obecni na tej grupie wielbiciele
    > kart i różnych PayPassów nie mogą się doczekać ;).
    >
    > A pisali o tym znacznie wcześniej niż Orwell cza Zajdel, bo już jakieś
    > 2000 lat temu ;)
    >
    > "I sprawia,że wszyscy: mali i wiecy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy
    > otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło i że nikt nie może kupić ni
    > sprzedać kto nie ma znamienia Bestii lub liczby jej imienia."

    Hmmm....