  • Data: 2009-06-12 14:42:15
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Pełna legalizacja NIE! - częściowa tak. Dostęp do tzw. "miękkich" narkotyków
    > jak najbardziej jest OK, pod warunkiem że będzie to miało ręce i nogi tj.
    > będzie pod prawdziwym nadzorem.

    Czy swoje stanowisko poprzesz argumentami merytorycznymi czy tylko
    ideologicznymi? Czemu chcesz się bawić w totalniaka i zabraniać ludziom
    robić to co chcą?

    Osobiście jestem za legalizacją z wielu powodów. Choćby fiskalnych, do
    tego ZDROWOTNYCH. Wolę, żeby ci co biorą brali narkotyki legalne z
    legalnego kanału, gdzie wiadomo co jest dystrybuowane zamiast obecnych
    chemicznych śmieci.

    Ja te kwestie widzę przez pryzmat zasad rynkowych. Jeśli coś jest
    zakazane to zastanawiam się kto czarnorynkowo zaspokoi popyt. Jeśli coś

    > Legalna? W Polsce możesz dawać d... za darmo ale czerpanie z tego korzyści
    > jest chyba już nielegalne w przeciwieństwie np. do Niemiec czy Holandii

    Mylisz się, prostytucja w Polsce jest legalna i w dodatku nie podlega
    opodatkowaniu.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/