  • Data: 2009-06-12 18:26:23
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-12, Michał <r...@x...cy> wrote:

    [...]

    > Wojtek, z całym szacunkiem, ale zastanów się co napisałeś. Jakie to
    > prawo wyboru jeśli istnieje całkowiecie jednoznaczny obowiązek w wielu
    > przypadkach używania waluty krajowej.

    A jak Ty byś chciał inaczej?

    Nie ma _przymusu_ stosowania waluty, ale transakcja dotyczy _dwóch_
    stron i _obie_ muszą się na daną walutę zgodzić. Ja np. dostaję wypłatę
    w funtach i jest mi to na rękę, bo dzięki temu mam mniejsze ryzyko walutowe
    przy braniu kredytów w walutach obcych, znacznie niżej oprocentowanych.
    Nie mam przymusu posiadania złotówek.

    > To przypomina jakąś nowomowę - "macie prawo, ale... tylko czasami".

    Wolność charakteryzuje się tym, że nie możesz narzucić swojej woli
    innym. A ewidentnie do tego zmierzasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl