  • Data: 2009-06-13 19:34:50
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h0vne3$4ep$1@news.interia.pl...
    > "donald" news:yBxYl.14304$Ar7.4785@newsfe24.ams2

    > Jeżeli dogadasz się z urzędnikiem itp. to tak :)

    Z jakim urzednikiem? Co urzednik moze? Urzednik gowno moze, wykomuje jedynie
    polecenia.
    Panstwo nakazuje mi placic podatek w zlotych polskich. Nie moge zaplacic w
    muszelkach, jak nie zaplace w zlotych polskich ide do wiezienia, to jest ta
    kara. Bank poprzez panstwowy aparat represyjny zmusza mnie do zdobycia
    zlotego polskiego z czego czerpie korzysci. Jesli by takiego monoplu nie
    bylo jak juz napisalem banki by upadly albo inaczej bylo by setki bankow.

    > To nie jest do końca tak oczywiste. Są przecież w PL miejsca gdzie po za
    > PLN
    > zapłacisz również w EUR więc?

    Podatku nie zaplace w EURO.

    > A jak to się ma do tego co napisałem powyżej? Wiadomo, że PLN jest
    > dominujący, co nie zmienia faktu, że w pewnych miejscach możesz płacić w
    > EUR.

    PLN nie jest dominujacy jest obowiazujacy i jedyny. EURO mozesz zaplacic
    kumplowi za gre w kapsle. Podatku nie zaplacisz w euro, cla nie zaplacisz w
    euro mimo, ze jest przeliczane z euro.

    > walute
    >
    > O jakiej karze piszesz?

    Poczytaj co grozi za nieplacenie podatku, i poczytaj co grozi za konkurencje
    do monopolu monetarnego.