  • Data: 2009-06-13 20:20:38
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "donald" news:ubTYl.5711$8C5.5608@newsfe11.ams2

    > Z jakim urzednikiem? Co urzednik moze? Urzednik gowno moze, wykomuje
    jedynie
    > polecenia.

    A czemu się denerwujesz? Przecież grzecznie z tobą rozmawiam. A co do
    urzędnika to już ci wyjaśniam. Przykładowo tradiam do urzędu, w którym mogę
    zapłacić podatek kartą i płacę. Moja karta jest wydana przez niemiecki bank.
    Oczywiście opłata jest dokonana w PLN'ach ale z mojego konta schodzą euro a
    więc można płacić euro w Polsce :P ;) Oczywiście to taki przykład dla
    rozluźnienia atmosfery i spadku ciśnienia w przypadku twojej osoby, bo
    odnoszę wrażenie, że jest ciut za wysokie :)

    > Panstwo nakazuje mi placic podatek w zlotych polskich.

    Co nie zmienia faktu, że możesz zapłacić po części w innej walucie - patrz
    przykład wyżej :)

    > Nie moge zaplacic w muszelkach

    Ja się osobiście nie dziwię - pewnie byś je sfałszował ;)

    > jak nie zaplace w zlotych polskich ide do wiezienia, to jest ta kara.

    I to sroga :)

    > Bank poprzez panstwowy aparat represyjny zmusza mnie do zdobycia
    > zlotego polskiego z czego czerpie korzysci.

    > Podatku nie zaplace w EURO.

    Patrz wyżej :)

    > Poczytaj co grozi za nieplacenie podatku, i poczytaj co grozi za
    konkurencje
    > do monopolu monetarnego.

    Płacę podatki - kary mnie nie interesują :) Jak będę planował robić jakieś
    machloje to się tym zainteresuje (dla pewności czy warto się w to bawić czy
    nie he he) :)

    Pozdrawiam cię spokojnie, serdecznie i gorąca zarazem Donaldusiu :)