eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 17:17:09
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    glos pisze:
    > Najwyrazniej mBankowi nie zalezy na nowych klientach. Ze swojej strony
    > odradzam korzystanie z mBanku wszystkim poszukujacym dobrego supportu.
    > Lepiej zaplacic pare zlotych wiecej prawdziwemu bankowi, a nie
    > majacemu gdzies klientow bankowemu hipermarketowi. Najwyrazniej mBank
    > wciaz dziala na zasadzie - "jesli dziala to dobrze, jesli nie dziala -
    > to Twoj problem, drogi Kliencie i radz sobie sam".

    Ale tak jest w praktycznie każdym banku. Ciesz się że dostałeś
    jakąkolwiek odpowiedź. Wiele banków ma w zwyczaju nie odpowiadać na maile.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1